SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa odsłona miesięcznika „Poradnik Domowy”, powiększone działy z modą i urodą

Nowy numer „Poradnika Domowego (Edipresse Polska) dostępny w sprzedaży od 1 lutego br. będzie miał nową odsłonę. Zmianie uległa szata graficzna pisma oraz powiększono działy poświęcone modzie, urodzie i trendom.

Pismo wraz z marcowym wydaniem będzie miało zmienioną makietę, nową kolorystykę i zestaw czcionek. W miesięczniku znajdzie się również 30 stron poświęconych modzie, urodzie, trendom.

Nowy „Poradnik Domowy” będzie zawierał także więcej porad ekspertów z zakresu zdrowia, kulinariów i prawa.

Z magazynem na stałe współpracują: Ewa Wachowicz, Ewa Drzyzga, Hanna Kozłowska, Beata Pawlikowska i Irena Kamińska-Radomska.  

Sprzedaż wydania relaunchowego zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, radio, magazynach Edipresse i internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.

Nakład „Poradnika Domowego” wyniesie 250 tys. egzemplarzy, jego cena nie ulegnie zmianie i wciąż będzie wynosić 2,99 zł.

„Poradnik Domowy” to najdłużej ukazujący się na rynku magazyn wśród miesięczników poradnikowych. Pierwszy numer ukazał się w 1990 roku.

W październiku 2018 roku średnia sprzedaż wyniosła 140 tys. egz.

W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma miała 114,4 mln zł przychodów ze sprzedaży prasy i reklam oraz 48,6 mln zł z innych źródeł (m.in. sprzedaży książek). Pracowało w niej 222 osoby - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

 

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona miesięcznika „Poradnik Domowy”, powiększone działy z modą i urodą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl