Nowa ofera on-line firmy Ipsos
Ipsos uruchomił dla swoich klientów dodatkową bezpłatną usługę - E-campus Ipsos, czyli szkolenia on-line.
Szkolenia dotyczą kwestii związanych z badaniami rynku - od pozycjonowania satysfakcję i lojalność konsumentów. Ipsos jest pierwszą firmą badawczą w Polsce oferującą tego typu usługę swoim klientom.
Klienci Ipsos mogą teraz bezpłatnie korzystać z unikalnej usługi – szkoleń on-line. W programie szkoleniowym prezentowane jest podejście Ipsos do kwestii związanych z marketingiem i badaniami rynku - kursy dotyczą pozycjonowania, badań wizerunku marek, testów produktu, testów cenowych, opakowań, badań reklamy, badań satysfakcji i lojalności klientów, badań mediów, statystyki, badań on-line.
Nasi klienci często zwracają się do nas z prośbą o przeprowadzenie szkolenia dla któregoś z działów w ich firmie – np. dla nowych członków działu badań, dla działu marketingu czy sprzedaży. Program e-campus Ipsos pozwoli nam szybciej odpowiadać na takie zapotrzebowanie i stanowi cenne uzupełnienie szkoleń bezpośrednich prowadzonych przez naszych specjalistów, mówi Aleksandra Leis, Prezes Ipsos.
Szkolenia on-line, które Ipsos proponuje klientom, są prezentowane w języku angielskim. Czas, który trzeba poświęcić na poszczególne kursy waha się od 3 do 10 godzin w zależności od kursu, przy czym w każdej chwili można kurs przerwać i potem do niego wrócić. Szkolenia są bezpłatne, lecz przeznaczone tylko dla klientów Ipsos. Opiekę merytoryczną nad uczestnikami kursów sprawuje Centrum Szkoleniowe Ipsos. Po każdym kursie uczestnicy otrzymają certyfikat jego ukończenia
Szkolenia on-line są w Ipsosie od dawna wykorzystywane wewnętrznie - na potrzeby pracowników. W tej rozsianej w ponad 40 krajach grupie badawczej to ważny sposób przekazywania sobie wiedzy i doświadczenia. To m.in. właśnie poprzez szkolenia on-line nowi pracownicy poznają dorobek Grupy Ipsos: specyficzne podejście w ramach każdej pięciu specjalizacji - czy wystandaryzowane narzędzia badawcze - czytamy w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Nowa ofera on-line firmy Ipsos