SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa osoba w dziale reklamy Top Gear

Do działu reklamy miesięcznika motoryzacyjnego "Top Gear" (Hubert Burda Media Polska) dołączyła Sylwia Olszanka, która objęła stanowisko senior account executive.

Olszanka z motoryzacją związana jest od 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w  Wydawnictwie Bauer w dziale reklamy tygodnika "Motor" i miesięcznika "Auto Moto" oraz w firmie Migut Media w dziale reklamy tygodnika "Motor". Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi.

Działem reklamy miesięcznika "Top Gear" kieruje Janusz Jędrzejczak.

Dołącz do dyskusji: Nowa osoba w dziale reklamy Top Gear

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
Witam i Gratuluje- to bardzo miła i przesympatyczna osoba , życzę powodzenia :-)
0 0
odpowiedź