Nowe twarze w Brand Support
Brand Support wzmacnia dział design i public relations.
Agnieszka Wojciechowska dołączyła do działu brandDesign jako senior art director. Wojciechowska studiowała grafikę w Łodzi i języki w Birmingham. Od dziesięciu lat zbiera doświadczenia w reklamie oraz projektowaniu opakowań w brytyjskich i polskich agencjach. Przez trzy lata była art directorem w Leo Burnett i PZL, gdzie pracowała między innymi dla Frugo.
Z kolei dział brandPR wzmocniło dwoje pr executives - Paulina Krajewska i Wojciech Makowski.
Paulina Krajewska jest związana z agencją od sierpnia tego roku. Kończy zarządzanie międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. Przez rok studiowała w Padwie. Wcześniej koordynowała na UW półroczną grę biznesową Danone'a "Trust by Danone" i tworzyła od podstaw program stażowy w Generali. W Brand Support obsługuje US Pharmacia (projekt "Akademia Farmaceuty") i sieć marketów Real w obszarze wydawnictw wewnętrznych.
Wojciech Makowski ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Łódzkim. Poprzednio był prezesem i koordynatorem kampanii w Amnesty International. Odpowiadał za działania na rzecz Białorusi, Darfuru i eliminacji przemocy wobec kobiet, a także komentował w mediach wydarzenia międzynarodowe. W Brand Support odpowiada za PR wewnętrzny agencji i wspiera serwis zarządzania informacją w sieci Aktualni.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowe twarze w Brand Support