Nowy licencjonowany tytuł piłkarski w Polsce
Magazyn piłkarski “FourFourTwo”, którego pilotażowy numer na licencji brytyjskiej firmy Haymarket spółka Ginza Media Group wydała na początku czerwca br., będzie od jesieni ukazywać się na rynku cyklicznie.
- Przyjęcie tytułu na rynku było pozytywne – mówi nam Agata Kozłowska, project manager w Ginza Media Group. Wydawca nie ujawnia na razie jaka była sprzedaż zerowego numeru „FourFourTwo” , bo pozostaje on na rynku jeszcze do połowy lipca. Ukazał się on na początku czerwca br., liczy 68 stron, kosztuje 4,90 zł, a jego nakład wyniósł 30 tys. egz. (z czego 10 tys. zamówiła firma Nike, a cześć nakładu zakupiła też firma bukchmareska Star Typ-Sport)
Pierwszy numer “FourFourTwo” jako regularnego miesięcznika ma ukazać się w połowie września. Tytuł poświęcony będzie piłce nożnej w kraju i za granicą (pilotażowy numer traktował wyłącznie o mundialu). Zarówno objętość jak i cena regularnego wydania “FourFourTwo” będą prawdopodobnie inne niż przy numerze pilotażowym. Spółka nie ujawnia też, czy magazynem pokieruje Wojciech Szaniawski, który był redaktorem prowadzącym wydania pilotażowego.
Ginza Media Group jesienią planuje wydać na licencji Haymarket także miesięcznik o gadżetach i nowych technologiach “Stuff”, którym pokieruje Marcin Prokop. W portfolio spółki jest obecnie jeden tytuł - dwumiesięcznik lifestylowy “Existence”.
Dołącz do dyskusji: Nowy licencjonowany tytuł piłkarski w Polsce