Polska Press: nowy wiceprezes w Wielkopolsce i Kujawsko-Pomorskim
Adam Janczukowicz objął w czwartek stanowisko wiceprezesa makroregionu Wielkopolska Kujawsko-Pomorskie w Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od początku listopada nowym makroregionem kieruje Marek Ciesielski. Polska Press Grupa swoje nowe struktury ogłosiła pod koniec ubiegłego miesiąca.
Nowy wiceprezes makroregionu, obejmującego dawne oddziału Poznań i Bydgoszcz, od 15 lat pracuje w dziale reklamy bydgoskiej siedziby Polska Press. Do jego nowych obowiązków będzie teraz należało koordynowanie pracy działów reklamy i marketingu przy projektach makroregionalnych, ale także reprezentowanie interesów Polska Press w kontaktach z kluczowymi klientami w Wielkopolsce i Kujawsko-Pomorskiem.
Jednocześnie ogłoszono, że 1 grudnia Katarzyna Jabłońska obejmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu, plebiscytów i eventów makroregionu. Jabłońska od sześciu lat nadzoruje projekty specjalne oraz równolegle dział marketingu dawnego oddziału kujawsko-pomorskiego.
Zmiany w Polska Press trwają
Jak informowaliśmy – od kilku tygodni przeorganizowuje swoją strukturę, łącząc oddziały w makroregiony. I tak np. niedawno utworzono Makroregion Zachód, który obejmuje oddziały Wrocław i Zielona Góra, wcześniej - ogłoszono, że po połączeniu regionu poznańskiego i kujawsko-pomorskiego powstanie pierwszy nowy makroregion, na czele którego stanął Marek Ciesielski. Szefujący Poznaniowi Paweł Napieralski odchodzi z firmy. Wydawnictwo połączyło wówczas także dwa inne oddziały - Gdańsk i Szczecin - w drugi z makroregionów. Szefuje mu Piotr Grabowski.
Pod koniec ub. tygodnia pracownicy spółki dostali informację wewnętrzną, z której wynika, że restrukturyzacja została właśnie zakończona. W jej ramach przyjęto nową strukturę organizacyjną - makroregiony jako jednostki organizacyjne spółki. Dyrektorem zarządzającym makroregionów wydawnictwa jest teraz Grzegorz Widenka, któremu podlega (jako zastępca) Dariusz Kołacz. Widenka nadal odpowiada za makroregion Zachód. Jego zastępca zaś nadal pełni obowiązki prezesa makroregionu Śląsk oraz funkcję prezesa zarządu Pro Media (to spółka wydająca "Nową Trybunę Opolską").
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dyrektorem koordynującym sprzedaż regionalną został Bartosz Kwarciak, zaś dyrektorem pionu plebiscytów i eventów - Bogusław Kaczmarek. Powołano też dyrektora pionu produkcji i kreacji Polska Press, którym został dyrektor artystyczny firmy Tomasz Bocheński (łączy teraz obie funkcje). Nową funkcję ma teraz także rzecznik prasowy wydawnictwa Wojciech Paczyński: jest krajowym koordynatorem eventów i marketingu i współpracuje z pionem plebiscytów i eventów, kierowanym przez Bogusława Kaczmarka.
W ub.r. Polska Press w ujęciu jednostkowym zanotowała wzrost przychodów z 313,96 do 314,47 mln zł, a przy spadku dotacji i ponad 20 mln zł odpisów miało 30,81 mln zł straty netto, wobec 4,09 mln zł zysku rok wcześniej. Na koniec ub.r. stałe zatrudnienie w wydawnictwie wynosiło 1 827 etatów. To 5,1 proc. łącznych kadr w grupie Orlen, które na koniec roku wynosiły 35 424 etatów, wobec 33 377 rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Polska Press: nowy wiceprezes w Wielkopolsce i Kujawsko-Pomorskim