SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

O 150 proc. wzrosły obroty agencji interaktywnej Next

Obroty agencji interaktywnej Next (wchodzącej obok m.in. domu mediowego Starcom w skład grupy Starcom MediaVest) w stosunku do 2007 roku, wzrosły o blisko 150 proc.

W ub.r. Next wygrała przetargi na obsługę strategiczną i kreatywną projektów dla marek Lech i Eurobank, a obecnie znajduje się na krótkiej liście w przetargu marki Era.

W grupie SMV powstała też firma zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach - Next Search, która pracuje już dla blisko 30 klientów.

  • Więcej informacji:
  • Next

Dołącz do dyskusji: O 150 proc. wzrosły obroty agencji interaktywnej Next

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl