„O mnie się nie martw 5” oglądało 2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu
Piąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,96 mln osób, o 90 tys. widzów mniej niż trzecią edycję serialu emitowaną jesienią ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,85 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 5” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 2 września do 2 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, cała edycja serialu przyciągała średnio 1,96 mln widzów, co przełożyło się na 12,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,48 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 18 listopada br., który przyciągnął przed ekrany 2,34 mln widzów.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR% |
18-11-2016 |
20:42:29 |
21:27:18 |
2 343 188 |
15,24% |
02-12-2016 |
20:43:21 |
21:27:26 |
2 342 421 |
14,76% |
04-11-2016 |
20:40:25 |
21:24:54 |
2 065 337 |
12,94% |
Dla porównania, trzeci sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 2,05 mln osób, co przełożyło się na 13,10 proc. udziału w 4+ i 11,53 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 90 tys. widzów.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 17,49 proc. udziału. Trzeci był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 12,26 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (miniseriale „Gorzki smak cukru”, „Anna i Yusef - miłość bez granic” i „Poldark: wichry losu”; 8,84 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
Wszyscy 16-59 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Polsat |
2 673 683 |
17,49% |
794 652 |
13,60% |
1 257 159 |
14,27% |
TVP2 - O mnie się nie martw 5 |
1 962 985 |
12,84% |
643 427 |
11,01% |
1 187 736 |
13,48% |
TVN |
1 872 943 |
12,26% |
1 110 896 |
19,01% |
1 466 687 |
16,65% |
TVP1 |
1 350 915 |
8,84% |
322 169 |
5,51% |
619 209 |
7,03% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 5” wyniosły 6,85 mln zł. Dla porównania trzecia seria zarobiła z reklam 6,16 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.
Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw 5” oglądało 2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu