Od maja reklamy w Polsacie JimJam – brokerem At Media
W maju w kanale dziecięcym Polsat JimJam pojawią się reklamy. Ich sprzedażą będzie się zajmować dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media.
Polsat JimJam, kanał dla dzieci w wieku przedszkolnym dostępny od listopada ub.r. w Cyfrowym Polsacie (więcej), od maja będzie emitował reklamy oraz realizował z zainteresowanymi firmami specjalne akcje promocyjne. Do tej pory stacja, należąca do Polsatu i spółki JimJam CEE, pokazywała taki sam program co JimJam (dostępny na platformie N i w sieciach kablowych). Jak się dowiedzieliśmy, wraz z wprowadzeniem spotów nie są planowane większe zmiany w ramówce Polsatu JimJam.
Sprzedażą czasu reklamowego i akcji specjalnych w Polsacie JimJam, a także powierzchni reklamowej i akcji specjalnych w serwisie internetowym jimjam.tv, będzie się zajmować At Media. Kanał będzie dostępny w ofercie cennikowej oraz trzech pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Max Kids i At Kids. Polsat JimJam poprzez Cyfrowy Polsat dociera do ponad 3 mln abonentów Cyfrowego Polsatu.
Dołącz do dyskusji: Od maja reklamy w Polsacie JimJam – brokerem At Media