„Odkrywaj więcej” w kampanii wódki Amundsen od The Digitals
W internecie ruszyła kampania reklamowa Amundsen Vodka (produkowanej przez Stock Polska). To pierwszy projekt przygotowany dla marki przez agencję The Digitals (należącą do holdingu Mediacap).
Akcja jest realizowana pod hasłem „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”. Jest oparta na konkursie, w którym zwycięzca wraz z trójką znajomych weźmie udział w wyprawie do Norwegii.
Działania obejmują głównie serwis Odkrywajwiecej.pl i social media. Potrwają do połowy stycznia.
Komunikacja marketingowa Amundsen Vodka w najbliższym okresie ma na celu repozycjonowanie tej marki.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada The Digitals. Agencja rozpoczęła obsługę kreatywną Amundsen Vodka w efekcie wygranego przetargu. Nie podano, ile i które inne firmy brały w nim udział.
Dołącz do dyskusji: „Odkrywaj więcej” w kampanii wódki Amundsen od The Digitals