Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl
Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Agencja jestodpowiedzialna za opracowanie strategii, kreację oraz realizacjękomunikacji on-line.
Kampania przebiega pod hasłem "Mango. Więcej z życia". Celemkampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ubiegłego rokuznajduje się w portoflio Grupy TVN. W komunikacji internetowejwykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraze-mailing.
Najważniejszym elementem kampanii jest videohost, którego głównąbohaterką jest nowa twarz Mango - Agnieszka Rylik. Kampaniawidoczna będzie przez najbliższe trzy tygodnie w takich serwisachjak Onet.pl, Kobiety.pl oraz Polki.pl.
Nadzór nad projektem po stronie klienta pełni HannaBielesz-Kuciak, po stronie agencji Katarzyna Tomalska.
Za zakup mediów odpowiada SCH NET.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl