SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa marki '5.10.15'

W związku z rozwojem marki ubranek dla dzieci '5.10.15' zdecydowano się na zmianę dotychczasowej strategii marketingowej. Mają w tym pomóc nowe osoby: w zarządzie firmy pojawił się Marek Czupryna (wcześniej w Levi's i Big Star), a dział marketingu zasiliła Dorota Kawalec, która pracowała poprzednio w teamie Reportera.

Stworzony przez nich zespół jest odpowiedzialny przede wszystkim za opracowanie nowego wizerunku marki na rynku oraz za ugruntowanie pozycji 5.10.15 jako lidera wśród producentów ubranek dziecięcych. Zmieniony zostanie również sam produkt oraz wygląd sklepów. Efekty tych wszystkich zmian zobaczymy już jesienią, kiedy to ruszy pierwsza kampania reklamowa z odświeżonym wizerunkiem marki - podano w komunikacie.

Od września kampania zewnętrzna 5.10.15. pojawi się po raz pierwszy w większości dużych, polskich miast, m.in. Warszawy, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i Łodzi.

Jako nośniki wykorzystane będą media typu: billboard, back light's, siatka. Zdjęcia uśmiechniętych dzieci w kolorowych ubrankach 5.10.15 napotkamy również na tramwajach. Ten mix nośników reklamy zewnętrznej w optymalny sposób powinien dotrzeć do maluchów oraz ich mam.

hfghfghfgh

Kampania outdoor'owa potrwa miesiąc, a wspierać ją będzie reklama w Internecie oraz miesięczniku "Mamo to Ja".

Nowością jest także serwis internetowy pod adresem: www.51015kids.eu, uwzględniający założenia zmienionego wizerunku marki.

Marka 5.10.15 należy do spółki Komex Sp. z o.o. jest operatorem największej niezależnej sieci handlowej i oferuje wyłącznie odzież dziecięcą. Posiada obecnie 80 sklepów w całej Polsce. Sieć działa od 1993 roku, w tym od 2001 roku w obecnej formule biznesowej. Jedynym właścicielem spółki jest Cavalor Services Limited Liability Company, z siedzibą w stanie Delaware w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa marki '5.10.15'

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
1
1
0 0
odpowiedź
User
Lilla
dobrze jest, mają ładnie wykonaną stronę, dobre pozycjonowanie, współpracują z agregatorami kuponów zniżkowych. no i odpowiednio promują się coraz aktywniej
0 0
odpowiedź