„Kabaret na żywo 4” wygrał z konkurencją. 26,45 mln zł z reklam
Czwarty sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,79 mln osób, o 530 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu był jednak nadal liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,45 mln zł z reklam.
„Kabaret na żywo 4” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 21.05, w okresie od 4 marca do 20 maja br. (pierwszy odcinek wyjątkowo wyemitowano o 22.05). Średnia widownia programu wyniosła 1,79 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów oglądało odcinek z 18 marca - było to średnio 2,13 mln osób.
Dla porównania, drugą edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną wiosną ub.r. w niedziele o godz. 20.00 śledziło 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału w 4+, 14,85 proc. w 16-49 oraz 15,31 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program w nowym paśmie stracił 530 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 4” zajął jednak nadal pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 9,68 proc., nadająca w tym czasie „Blondynkę”, „Wojenne dziewczyny” i filmy. Trzeci był TVN (9,47 proc.; reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne), a czwarta - TVP2 (3,91 proc.; pasmo filmowe).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 26,45 mln zł. Przed rokiem było to 30,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo 4” wygrał z konkurencją. 26,45 mln zł z reklam
Świetne wyniki!