TVP ABC z kolejnymi rekordami w marcu. Boomerang zyskał najwięcej
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w marcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Boomerang, a najwięcej straciło BBC CBeebies - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z trzeciego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w marcu 2018 roku awansowało TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem marca 2017 roku zwiększył się o 44,69 proc. i wyniósł 11,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Jak wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii jej nadawania. TVP ABC po raz trzeci w historii zostało również najchętniej oglądanym kanałem wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4-12.
Drugie miejsce zajął TVN. Jego udział jednak zwiększył się o 15,50 proc. do 9,09 proc.
Podium uzupełnia Polsat, który spadł z pozycji lidera. Jego udział zmalał o 20,08 proc. do 8,36 proc.
Oczko niżej znalazł się Puls 2. Kanał ten zanotował spadek udziału o 4,20 proc. do 6,84 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.
Piąty był Nickelodeon, którego udział zmalał o 20,20 proc. do 5,53 proc.
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,69 proc. udziału; spadek o 30,64 proc.) i Cartoon Network (3,18 proc. udziału; - 18,46 proc.).
Największym wzrostem, wynoszącym 50,52 proc. do 1,46 proc., pochwalić się mógł Boomerang.
Z kolei najwięcej straciło BBC CBeebies. W badanym okresie wynik tego kanału zmniejszył się o 52,87 proc. do 0,74 proc. udziału.
0,13 proc. udziału zanotował edukacyjny kanał Da Vinci, który w naszym kraju dostępny jest od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od lipca ub.r. Od początku września ub.r. zaczął emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w marcu 2018 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,45 proc. (również najwyższy wynik w historii). Zwiększył się on o 35,51 proc.
Drugi był Nickelodeon (w dół o 24,36 proc. do 0,59 proc.), a trzeci - Nick Jr (- 23,53 proc. do 0,39 proc.).
Największy wzrost, wynoszący 38,89 proc. do 0,25 proc., zanotował tutaj Disney Channel. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił Nicktoons - było to 40,91 proc. do 0,13 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: TVP ABC z kolejnymi rekordami w marcu. Boomerang zyskał najwięcej
Po wejściu na ROZRYWKĘ czuje sie jakbym jakieś ARCHIWUM oglądał, jak można było zabić kanał, który powinien mieć powyżej 2 %, kabarety za czasów PO najeżdzające na PO smieszne już nie są, skecz polityczny żyje +/- pół roku max 1 rok a nie kilka lat