SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Projekt Lady 5” stracił 500 tys. widzów. TVN liderem rynku

Reality-show „Projekt Lady 5” oglądało średnio 788 tys. widzów, o 500 tys. osób mniej niż czwartą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji zajął pierwsze miejsce w rynku zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,54 mln zł.

„Projekt Lady 5”; fot. TVN „Projekt Lady 5”; fot. TVN

Piąty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 22.30 (pierwsze trzy odcinki o 21.30), w okresie od 7 września do 23 listopada br. Początkowo program nie miał być pokazywany jesienią, ale TVN na początku września skorygował swoją ramówkę. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 788 tys. osób, co przełożyło się na 8,27 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 1,06 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniej edycji (emitowanej latem ub.r.) „Projekt Lady” stracił 500 tys. widzów. Pokazywany wówczas czwarty sezon produkcji średnio 1,29 mln osób, co przekładało się na 10,28 proc. udziału w 4+, 13,48 proc. w 16-49 oraz 11,96 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania reality-show zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP2 z udziałem na poziomie 8,23 proc., nadająca w tym czasie gł. końcówkę „M jak miłość” i „O mnie się nie martw”. Trzeci był Polsat (7,38 proc.; filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - Jedynka (4,05 proc.; gł. „Teatr TV”).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był liderem.

Wpływy reklamowe z 5. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 12,54 mln zł. Dla porównania, 4. seria z reklam, licząca tyle samo odcinków, przyniosła 15,84 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Zdjęcia do „Projekt lady 5” odbywały się w pałacu w Rozalinie - w tym samym miejscu, w którym kręcona była trzecia i czwarta odsłona projektu. Dwie pierwsze edycje nagrywano w pałacu w Radziejowicach.

Piątą edycję reality-show wygrała Dagmara Czerwińska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 5” stracił 500 tys. widzów. TVN liderem rynku

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jordi
Jakie w tym TVNie wszystko jest sztuczne i cukierkowe, zero naturalności.
0 0
odpowiedź
User
Tina
Złe tabelki. Kiedy Pan Michał się ogarnie życiowo?
0 0
odpowiedź
User
Ruby
Program był o 22.30, tylko pierwsze odcinki o 21.30. Zróbcie coś z tym "redaktorem "
0 0
odpowiedź