SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

503 tys. widzów „The Four. Bitwa o sławę” w Polsacie. 7,48 mln zł z reklam

Emitowany jesienią nowy program „The Four. Bitwa o sławę” gromadził średnio 503 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,48 mln zł.

W jesiennej ramówce „The Four. Bitwa o sławę” nadawany był na antenie Polsatu w piątki około godz. 22.00-22.30, w okresie od 16 października do 13 listopada br. Średnia oglądalność pięciu odcinków show wyniosła 503 tys. widzów, co przełożyło się na 5,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który śledziło 557 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne, co dało stacji 6,77 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (filmy; 6,03 proc.), a czwarte - TVP2 („Anything goes. Ale jazda!”, „Muzyka, taniec, zabawa” i filmy; 4,56 proc.).

Z kolei w grupie 16-49 Polsat był drugi, a w 16-59 - trzeci.

Wpływy reklamowe wokół nadanych jesienią pięciu odcinków „The Four. Bitwa o sławę” wyniosły 7,48 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe widowisko na antenie Polsatu nadawane było wiosną br., ale z powodu pandemii COVID-19 stacja zawiesiła show po pokazaniu dwóch odcinków. Produkcję 7 i 14 marca (w sobotnim paśmie o godz. 20.05) śledziło 861 tys. osób. Przełożyło się to na 5,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,17 proc. w grupie 16-59.

„The Four. Bitwa o sławę” to polska wersja stworzonego w 2018 roku przez brytyjsko-izraelską firmę produkcyjno-dystrybucyjną Armoza Formats dla FOX formatu „The Four: Battle for Stardom”. Uczestnikami są wyłonieni z castingów utalentowani wokaliści reprezentujący różne gatunki muzyczne.

Jurorami pierwszej edycji „The Four. Bitwa o sławę” byli Natalia Nykiel, Kuba Badach oraz Igor Herbut. Show prowadziła Natalia Szroeder.

Zwycięzcą polskiej odsłony muzycznego widowiska została Magdalena Krzemień.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 503 tys. widzów „The Four. Bitwa o sławę” w Polsacie. 7,48 mln zł z reklam

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gut
Nie było to nic wybitnego, aczkolwiek chyba nie zasłużyło na aż taką klęskę. Już większe gnioty polski widz łykał.
0 0
odpowiedź
User
Hela
"Dotychczas najwięcej widzów..." a kiedy według redakcji kolejne odcinki?
0 0
odpowiedź
User
Karol
Pan redaktor rozróżnia czas przeszły, przyszły i teraźniejszy? W tekście krąży między wymiarami.
0 0
odpowiedź