Ojcowie chwalą żony w kampanii Bebilonu (wideo)
Rusza kampania reklamowa mlek modyfikowanych dla dzieci Beblion (Nutricia Polska), w której główną rolę odgrywają ojcowie. Akcja promuje prowadzony w serwisie internetowym marki Program Bebilon.
W reklamie Bebilonu kilku mężczyzn dziękuje swoim partnerkom za codzienne wysiłki, jakie ponoszą w godzeniu ról domowych i zawodowych, w tym opiece nad dziećmi.
- Ma to pokazać mężczyznom, tatusiom, że dobre słowo, wyrażenie aprobaty i podziwu, który przecież często czują, a o którym rzadko mówią - jest bardzo cenne dla ich partnerek. Chcemy przekonać panów do tego, że warto codziennie mówić swojej partnerce, że jest mistrzynią świata - opisuje Anna Laskowska, młodszy kierownik ds. nowych mediów w Nutricia Polska.
Kampania informuje o prowadzonym na stronie bebilon.pl programie, który oferuje mamom wsparcie od pierwszych dni ciąży. Jego uczestniczki mają w serwisie dostęp do materiałów przygotowanych przez specjalistów (m.in. lekarzy, psychologów, położne) oraz dyżurów ekspertek Bebilon, a także mogą brać udział w konkursach i promocjach.
Działania reklamowe od 8 marca będą prowadzone w telewizji (najważniejsze kanały) oraz internecie (m.in. YouTube, Facebook i NK.pl). W telewizji spot będzie emitowany do końca marca i przez trzy tygodnie maja.
Dołącz do dyskusji: Ojcowie chwalą żony w kampanii Bebilonu (wideo)