Okocim przekonuje: "Liczy się dobry skład" (wideo)
Z początkiem lipca ruszyła nowa kampania marketingowa marki piwa Okocim (Carlsberg Polska) pod hasłem „Liczy się dobry skład". Działania przygotowały Upside, Dynamo i Initiative.
Akcja reklam toczy się na terenie Browaru Okocim i wprost nawiązuje do męskich relacji, przyjaźni, poczucia wspólnoty. Spot przedstawia dzień z życia okocimskiego Browaru i ludzi, którzy świetnie się ze sobą czują zarówno podczas pracy jak i poza nią. Wykorzystuje motyw dwuznaczności pojęcia „skład”, który oznacza nie tylko dobre, wysokiej jakości piwo, ale też świetne towarzystwo.
W reklamie wykorzystano utwór „Come On Up The Mountain” zespołu Renegade.
Od 1 lipca emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję studio Dynamo, reżyserem jest Marcin Filipek. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Okocim przekonuje: "Liczy się dobry skład" (wideo)