OLX.pl: Nietrafiony prezent to nie koniec świata (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należący do Naspers Classifieds) zachęca do wystawiania na sprzedaż nietrafionych podarunków. Akcję przygotowały firmy marketingowe 23Heroes i F25.
- Jak pokazuje badanie, w którym udział wzięło ponad 6500 naszych użytkowników Mikołaj nie zawsze trafia z prezentami. Przyznało to aż 60 proc. ankietowanych. W rankingu najmniej pożądanych prezentów bezdyskusyjnie zwyciężają osławione skarpety. Oczywiście nie mogliśmy nie odnieść się do tego faktu w naszej najnowszej produkcji. Podkreślamy jednak, że nietrafiony prezent to nie koniec świata. Najważniejszy, co również wynika z naszej ankiety, jest czas spędzony z bliskimi i świąteczna atmosfera. A w razie gdyby Mikołaj się pomylił - zawsze można skorzystać z OLXa, sprzedać nietrafiony prezent i za zarobione pieniądze kupić coś o czym się naprawdę marzy - tak nową kampanię opisuje Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl.
Akcja oparta jest na teledysku do piosenki o nieudanych prezentach, nawiązującego do konwencji klipów bożonarodzeniowych.
Teledysk jest dostępny na facebookowym profilu youtube’owym kanale OLX Polska. Kampania potrwa do końca grudnia. Jej przygotowaniem zajęły się agencja reklamowa 23Heroes i dom produkcyjny F25.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. serwis OLX.pl zanotował 12,02 mln realnych użytkowników i 1,25 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: OLX.pl: Nietrafiony prezent to nie koniec świata (wideo)