OLX.pl promuje się ogłoszeniami o pracę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds) promowana jest opcja publikowania w nim ogłoszeń dotyczących pracy. Akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.
W spocie pokazywana jest grupa osób wykonujących różnorakie zawody, m.in. kucharz, hostessa, murarz oraz ochroniarz. Ma to podkreślać, że na OLX.pl publikowanych jest wiele różnych ogłoszeń o pracę (ok. 6,5 tys. dziennie) dotyczących różnych zawodów i form zatrudnienia.
- Liczymy, że odwołanie się do dobrze już znanego widzom schematu - tak wizualnego, jak i tekstowego, powinno zaowocować jeszcze lepszym zapamiętaniem spotu. Poza tym, także i w tegorocznej kampanii, staramy mówić się do widzów w sposób luźniejszy i mniej oficjalny, a jednocześnie po prostu prawdziwy - opisuje kampanię Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl.
Podobna akcja promująca oferty nieruchomości na OLX.pl była prowadzona jesienią ub.r.
Według gemiusAudience w marcu br. OLX.pl odwiedziło 9,1 mln realnych użytkowników na komputerach, 5,08 mln na smartfonach i 543,6 tys. na tabletach.
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie (na Facebooku i YouTubie).
Kreacją spotu zajęła się agencja 23heroes, a produkcją - dom produkcyjny F25. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: OLX.pl promuje się ogłoszeniami o pracę (wideo)