OMD z reklamami RTB dzięki partnerstwu z mexad
Dom mediowy OMD zawarł umowę na wyłączne partnerstwo strategiczne na polskim rynku z firmą mexad oferującą technologię RTB, która umożliwia planowanie i zakup reklam displayowych w czasie rzeczywistym.
Oferowana przez mexad technologia RTB (Real-time Bidding) pozwala kupować reklamy displayowe nie w formie pakietów zasięgowych, tylko emisji skierowanych do konkretnych użytkowników. Optymalizacja i zakup kampanii odbywa się tutaj w czasie rzeczywistym. - RTB po raz pierwszy urzeczywistnił przepowiednie głoszącą, iż marketing masowy zostanie zastąpiony masowym marketingiem bezpośrednim - komentuje Jakuba Bierzyński, szef OMD.
OMD współpracuje z mexad w zakresie RTB już od września ub.r. W tym czasie dom mediowy zrealizował kilkadziesiąt kampanii w tym systemie i dostosował platformę zakupową swojego partnera do realiów polskiego rynku. Umowa obejmująca wyłączne partnerstwo strategiczne w Polsce obowiązuje bezterminowo. - Ta współpraca pozwala nam nie tylko na przełożenie doświadczeń partnera z rynków europejskich, ale także, poprzez jego fuzję z DataXu, dostosowanie obecnie najlepszego DSP na świecie do realiów i specyfiki polskiego rynku - opisuje Arkadiusz Miegoń, display marketplace director w OMD.
Dołącz do dyskusji: OMD z reklamami RTB dzięki partnerstwu z mexad