Omenaa Mensah z „papilarną rewolucją” reklamuje ZTE Blade V7 Lite (wideo)
Wystartowała kampania ZTE pod hasłem „Papilarna rewolucja”. Zdjęcia uśmiechniętej Omeny Mensah promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite można zobaczyć w internecie, w prasie i na reklamie zewnętrznej.
ZTE Blade V7 Lite to smartfon mający cechy aparatu klasy premium, ale przystępny cenowo w myśl podstawowego wyróżnika produktów ZTE czyli „Affordable Premium”.
Na tle konkurencji ZTE Blade V7 Lite wyróżniać ma bardzo intuicyjny czytnik odcisków palca umożliwiający w 0,3 sekundy odblokowanie ekranu, jak również sterowanie dotykiem, blokowanie aplikacji oraz ochronę prywatności. Dlatego ze względu na te zaawansowane możliwości papilarna rewolucja stała się hasłem przewodnim kampanii promującej smartfon.
Kampania prowadzona będzie przez trzy miesiące, obejmie outdoorowe (bilboardy, metroboardy, citylighty), prasę oraz internet (m.in. social media).
Za kreację reklam odpowiada agencja Pompidou.
Firma ZTE współpracę marketingową z Omeną Mensah ogłosiła w połowie września.
Dołącz do dyskusji: Omenaa Mensah z „papilarną rewolucją” reklamuje ZTE Blade V7 Lite (wideo)