Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)
Serwisy Grupy Onet-RASP notują zdecydowanie najwięcej odtworzeń treści audio i wideo, wyprzedzając pod tym względem Grupę Wirtualna Polska i Grupę Allegro-GG. Wśród poszczególnych stron liderem jest Onet.tv przed WP.pl, a przez najdłuższy czas internauci korzystają z takich treści w serwisach stacji radiowych.
Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że w marcu br. na stronach Grupy Onet-RASP z materiałów audio i wideo skorzystało 5,39 mln internautów (każdy średnio przez 2 minuty i 15 sekund), wykonując 128,2 mln odtworzeń krajowych, w tym 5,4 mln mobilnych. W porównaniu ze styczniem br. (zestawianie z danymi z lutego jest mniej miarodajne, a przed rokiem nie prowadzono jeszcze takiego pomiaru) było to o 3,5 mln odtworzeń więcej i minimalnie więcej (o 2,2 tys.) użytkowników.
Serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 4,29 mln użytkowników i 78,3 mln odtworzeń krajowych treści audio i wideo. W skali dwóch miesięcy to spadek o 412,3 tys. użytkowników i 451,6 tys. odtworzeń.
Na stronach Grupy Allegro-GG przeciętny użytkownik treści audio i wideo korzystał z nich przez 48:33 minuty, w serwisach Grupy Interia.pl - przez 22:53 minuty, a w serwisach Grupy ZPR Media - przez godzinę i 14:22 minuty. Tak wysokie wyniki w porównaniu ze stronami innych wydawców biorą się głównie z korzystania z treści audio. Do Grupy Allegro-GG należało dotychczas radio internetowe Open.fm (sprzedane właśnie Grupie Wirtualna Polska - więcej o tym), do Interii - serwisy rozgłośni z Grupy RMF, a do ZPR Media - witryny stacji Eska i VOX FM.
Treści audio i wideo w czołowych grupach serwisów w marcu 2015 roku | |||||
węzeł | odtworzenia krajowe ogółem | odtworzenia krajowe mobilne | użytkownicy (real users) | średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s] | udział odtworzeń |
Stream Grupa Onet - RASP | 128 204 985 | 3 791 846 | 5 395 527 | 00:02:15 | 49,36% |
Stream Grupa Wirtualna Polska | 78 331 674 | 4 512 566 | 4 291 742 | 00:01:30 | 29,29% |
Stream Grupa Allegro - GG | 30 355 658 | 21 321 885 | 321 081 | 00:48:33 | 3,58% |
Stream Grupa Interia.pl | 21 376 436 | 347 832 | 1 309 755 | 00:22:53 | 8,34% |
Stream Grupa Gazeta.pl | 21 159 142 | 762 618 | 1 699 072 | 00:07:37 | 8,09% |
Stream Grupa ZPR Media | 5 230 757 | 1 890 564 | 448 419 | 01:14:22 | 1,33% |
Wśród serwisów liderem pozostał Onet.tv, w którym 4,48 mln internautów (92,1 tys. więcej niż w styczniu) wykonało 99,03 mln odtworzeń treści audio i wideo (wzrost o 6,07 mln), a każdy korzystał z nich średnio przez minutę i 21 sekund. WP.pl zanotowała 3,9 mln użytkowników i 61,77 mln odtworzeń (to odpowiednio o 250,3 tys. mniej 3,9 mln więcej).
Na Open.fm 321,1 tys. internautów wykonało 30,35 mln krajowych odtworzeń treści audio i wideo (to średnio aż 94,5 na odwiedzającego), a każdy korzystał z nich przeciętnie przez 48 minut i 33 sekundy. W przypadku Czaterii (należącej do Grupy Interia.pl) średnia liczba odtworzeń na użytkownika wyniosła 160,4.
Treści audio i wideo w podziale na serwisy/marki w marcu 2015 roku | |||||
węzeł | odtworzenia krajowe ogółem | odtworzenia krajowe mobilne | użytkownicy (real users) | średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s] | udział odtworzeń |
Onet.tv | 99 027 012 | 2 316 782 | 4 480 373 | 00:01:21 | 41,21% |
WP.pl | 61 772 277 | 2 957 527 | 3 905 288 | 00:01:31 | 25,06% |
OpenFM | 30 355 658 | 21 321 885 | 321 081 | 00:48:33 | 3,85% |
Gazeta.tv | 19 431 733 | 758 417 | 1 581 672 | 00:01:10 | 7,96% |
VoD.pl | 13 595 203 | 1 067 059 | 2 024 629 | 00:10:26 | 5,34% |
Czateria | 12 503 560 | 0 | 77 928 | 00:00:34 | 5,33% |
Fakt.pl | 9 484 688 | 235 639 | 1 179 891 | 00:01:00 | 3,94% |
Pudelek.tv | 7 728 607 | 935 484 | 1 270 673 | 00:01:04 | 2,89% |
WP.tv | 6 737 211 | 464 964 | 1 391 852 | 00:01:36 | 2,67% |
Interia.pl | 4 467 456 | 346 800 | 831 329 | 00:01:18 | 1,76% |
Dołącz do dyskusji: Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)