OOH MPG przejmuje sprzedaż reklam w Mc Donald's i Deutsche Banku
OOH Media Point Group została brokerem reklamowym sieci digital signage w restauracjach McDonald's, oddziałach Deutsche Banku oraz na uczelniach wyższych i dworach. Firma porozumiała się w tej kwestii z Mebi Group i POL TV.
W ramach umowy z Mebi Group firma OOH Media Point Group została wyłącznym brokerem reklamowym sieci digital signage w McDonald's i Deutsche Banku. Będzie sprzedawać spoty emitowane na 386 monitorach w 193 restauracjach McDonald's oraz 170 ekranach w 85 oddziałach Deutsche Banku.
Ponadto OOH Media Point Group porozumiała się z firmą POL TV w zakresie przejęcia sprzedaży reklam w należących do niej sieciach Student TV i Traffic TV. Ta pierwsza obejmuje 64 monitory umieszczone na 24 uczelniach wyższych w 7 największych ośrodkach akademickich, a ta druga - 321 monitorów na 27 dworcach PKP, 9 dworcach PKS oraz na 5 lotniskach.
OOH Media Point Group zyskuje możliwość skoordynowania przejętych właśnie nośników ze swoimi tytułami prasowymi i serwisami internetowymi do prowadzenie kompleksowych kampanii reklamowych. Przedstawiciele firmy podkreślają, że nośniki digital signage w restauracjach Mc Donald's, oddziałach Deutsche Banku oraz na uczelniach, dworcach i lotniskach są atrakcyjne, ponieważ oferują dotarcie zarówno do klientów masowych, przede wszystkim do uczniów i studentów, jak i sektora premium.
Dołącz do dyskusji: OOH MPG przejmuje sprzedaż reklam w Mc Donald's i Deutsche Banku