SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opel Insignia: Odkryj wizję przyszłości (wideo)

Wystartowała główna część kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek samochód Opel Insignia. Akcja pod hasłem "Odkryj wizje przyszłości" obejmuje telewizję, internet, prasę, radio, kina i outdoor.

Rozpoczęty właśnie zasadniczy etap kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek samochód Opel Insignia wykorzystuje niestandardowe formy promocji. Spot telewizyjny jest stylizowany na zwiastun filmu sensacyjnego, w serwisie internetowym Bankier.pl uruchomiono specjalną sekcję poświęconą temu modelowi, a na outdoorze reklamuje go największej powierzchnia reklamowa out of home w Polsce - ściana budynku Universal w Warszawie.




Akcja pod hasłem "Odkryj wizję przyszłości" obejmuje telewizję (: TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, Polsat Sport, Discovery, TVN24, Ale Kino, Canal+ Sport, Comedy Central, Hallmark, Kino Polska, National Geographic, Travel Channel, Zone Europa), internet (Onet, WP, Gazeta, Money, Bankier, strony z sieci BizOn, witryny flotowe i skierowane do wybranych grup zawodowych, działania SEM w Google), prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Parkiet, Wprost, Polityka, Newsweek, Forum, Playboy, tytuły branżowe), radio (RMF FM, Radio Zet, PR3), kina (NAM, Multikino) oraz outdoor.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja McCann Ericsson, a wszystkimi działaniami mediowymi zajmuje się dom mediowy ACT Europe.

Dołącz do dyskusji: Opel Insignia: Odkryj wizję przyszłości (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl