Opel Insignia: Odkryj wizję przyszłości (wideo)
Wystartowała główna część kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek samochód Opel Insignia. Akcja pod hasłem "Odkryj wizje przyszłości" obejmuje telewizję, internet, prasę, radio, kina i outdoor.
Rozpoczęty właśnie zasadniczy etap kampanii reklamowej
wprowadzającej na polski rynek samochód Opel Insignia wykorzystuje
niestandardowe formy promocji. Spot telewizyjny jest stylizowany na
zwiastun filmu sensacyjnego, w serwisie internetowym Bankier.pl
uruchomiono specjalną sekcję poświęconą temu modelowi, a na
outdoorze reklamuje go największej powierzchnia reklamowa out of
home w Polsce - ściana budynku Universal w Warszawie.
Akcja pod hasłem "Odkryj wizję przyszłości" obejmuje telewizję (:
TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, Polsat Sport, Discovery, TVN24, Ale
Kino, Canal+ Sport, Comedy Central, Hallmark, Kino Polska, National
Geographic, Travel Channel, Zone Europa), internet (Onet, WP,
Gazeta, Money, Bankier, strony z sieci BizOn, witryny flotowe i
skierowane do wybranych grup zawodowych, działania SEM w Google),
prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Parkiet, Wprost, Polityka,
Newsweek, Forum, Playboy, tytuły branżowe), radio (RMF FM, Radio
Zet, PR3), kina (NAM, Multikino) oraz outdoor.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja McCann Ericsson, a
wszystkimi działaniami mediowymi zajmuje się dom mediowy ACT
Europe.
Dołącz do dyskusji: Opel Insignia: Odkryj wizję przyszłości (wideo)