DJ Adamus z audycją w Radiu Opole przed jubileuszowym festiwalem
Na antenie Radia Opole rusza cykl „60/60 czyli 60 piosenek na 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu”. Tym samym rusza także wiosenna kampania stacji, której twarzą jest w tym roku Adam Jaworski, znany jako DJ Adamus.
Prowadzony przez DJ Adamusa Cykl „60 piosenek na 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu” to główny element wiosennej kampanii; można będzie usłyszeć na antenie radia od poniedziałku, 20 marca aż do czerwcowego festiwalu (9-11 czerwca).
Gospodarz audycji będzie opowiadał ciekawostki związane z artystami, zespołami i przebojami KFPP, czerpiąc z archiwum fonoteki Radia Opole. Zadaniem słuchaczy będzie odgadywać „Jaka to piosenka”, a w konkursie do wygrania będą atrakcyjne nagrody m.in. bilety na opolski festiwal.
Radio Opole z akcją „60/60” dołącza też do Międzynarodowych Targów Turystyki „W stronę słońca”, organizowanych na opolskim rynku. Dwa tygodnie przed startem 60 KFPP w Opolu, w sobotę 27 maja, DJ Adamus na scenie Targów zaprezentuje największe przeboje opolskiego festiwalu.
Finał radiowej akcji przewidziany jest w trakcie imprez towarzyszących KFPP organizowanych przez Miasto Opole na opolskim rynku. Będzie to "Wielki Test Wiedzy o O-Polskiej Piosence", podczas którego będzie sprawdzana wiedza o piosenkach, o których opowiadał DJ Adamus w czasie cyklu „60/60” na antenie Radia Opole.
Partnerem akcji jest Miasto Opole. Akcji „60/60 w Radiu Opole” towarzyszy szeroka promocja w mediach społecznościowych oraz na nośnikach outdoor w całym województwie opolskim.
Miasto Opole w tym roku przygotowuje jubileuszową edycję Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki jak zwykle z Telewizją Polską. Ubiegłoroczny Festiwal pokazywany był na antenie TVP1 i TVP Polonia w okresie od 17 do 20 czerwca 2022 roku (ostatniego dnia na deskach amfiteatru zagościli artyści w koncercie „Scena Alternatywna”.
Średnia widownia trzech głównych dni muzycznej imprezy wyniosła w Jedynce 1,82 mln osób. Przełożyło się to na 20,49 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsena. Na antenie TVP Polonia imprezę śledziło dodatkowo 80 tys. widzów.
Łączna widownia festiwalu na obu antenach wyniosła 1,94 mln osób (odpowiednio 14,96 proc., 9,82 proc. i 10,43 proc. udziału). TVP Polonia nie wyemitowała jednego koncertu, dlatego łączna widownia obu stacji to nie suma.
Dołącz do dyskusji: DJ Adamus z audycją w Radiu Opole przed jubileuszowym festiwalem
Będzie jak w jaka to melodia