Oranżada Hellena dalej promowana w programie Kuby Wojewódzkiego
Colian, podobnie jak wiosną br., będzie promować oranżadę Hellena poprzez product placement w talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN. Napój będzie lokowany w całej jego serii.
W wiosennym sezonie telewizyjnym, zarówno goście, jak i prowadzący talk-show podczas rozmów częstowani byli czerwoną oranżadą Hellena.
Jak wyjaśniają przedstawiciele Coliana, to działanie okazało się skuteczne, więc postanowiono je kontynuować w nowym sezonie „Kuby Wojewódzkiego”. Nie zmieni się forma prezentacji produktu - puszki 250 ml będą wnoszone przez wodziankę.
Program Kuby Wojewódzkiego jest w ofercie TVN najdroższą pozycją w zakresie realizowania w nim działań product placement. Umieszczenie w nim produktu w tzw. scenie aktywnej (czyli gdy wpleciony jest w akcję) kosztuje według cennika 95 tys. zł za jedną emisję w jednym odcinku.
Dołącz do dyskusji: Oranżada Hellena dalej promowana w programie Kuby Wojewódzkiego