SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oshee, Kinga Pienińska i Combu lokowane w odcinkach nowego „Big Brothera”

Producent napojów witaminowych i energetycznych Oshee Polska jest partnerem reklamowym startującej w TVN7 17 marca br. nowej edycji „Big Brothera”. W odcinkach będą lokowane także produkowane przez tę firmę napoje energetyzujące Combu oraz woda mineralna Kinga Pienińska.

fot. TVN7 fot. TVN7

Oshee Polska jako partner reklamowy powracającego do Siódemki „Big Brothera” może ustawić w centralnym pomieszczeniu Domu Wielkiego Brata co najmniej dwie obrandowane lodówki z napojami witaminowymi i energetycznymi Combu. Mają z nich korzystać uczestnicy programu w różnych sytuacjach, także podczas transmisji na żywo.

W części kuchennej Domu ustawiona zostanie maszyna z wolnym dostępem do wód mineralnych Kingi Pienińskiej.

Marki będą lokowane w codziennych odcinkach „Big Brothera”, pokazujących życie mieszkańców Domu Wielkiego Brata (np. „BB Raport”, BB Nocą”), a także pojawią się w studiu w czasie rozmów prowadzących z gośćmi (np. „BB Arena”).

Warto dodać, że od roku twarzą marki Oshee Polska jest piłkarz Robert Lewandowski, a wody Kingi Pienińskiej reklamuje jego żona - Anna Lewandowska.

Agnieszka Woźniak-Starak, Ula Chincz, Bartek Jędrzejak i Małgorzata Ohme prowadzącymi

W niedzielę 17 marca br. TVN7 rozpocznie emisję powracającego po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother”, którego główną twarzą ma być Agnieszka Woźniak-Starak. Program zdominuje wiosenną ramówkę stacji, która będzie pokazywać odcinki live codziennie.

Reality rozpocznie się 17 marca i potrwa 91 dni. Finał jest planowany na niedzielę 16 czerwca br. Innowacją na polskim rynku telewizyjnym jest to, że nowy „Big Brother” nie będzie realizowany w studiu telewizyjnym. W edycji wystąpi 15 uczestników, którzy wprowadzą się do domu wolnostojącego. Uczestnicy zostaną wybrani w castingu, który rozpoczął się w połowie grudnia ub.r. i nadal trwa.

Obok Agnieszki Woźniak-Starak prowadzącymi nową edycję „Big Brothera” będą Ula Chincz i Małgorzata Ohme. Obie pojawią się codziennie w wieczornych odcinkach na żywo „Big Brother Nocą” (emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 23.15) oraz w „Big Brother Raport”, czyli w sobotnim odcinku live o godz. 20.00.

„Big Brother Nocą” to interaktywne studio na żywo, do którego każdego dnia zaproszeni zostaną dziennikarze, influencerzy, ludzie mediów oraz eksperci z różnych branży. Ula Chincz będzie rozmawiać z gośćmi i omawiać najciekawsze wydarzenia dnia w Domu. Natomiast Małgorzata Ohme jest związana z formatem jako psycholog i w odcinkach „BB Nocą” oceni eksperckim okiem m.in. zachowania uczestników oraz relacje między nimi. Ohme będzie także współprowadziła dyskusje z gośćmi.

Ostatnim gospodarzem „Big Brothera” będzie Bartek Jędrzejak, prezenter prognozy pogody w porannym paśmie „Dzień dobry TVN”. - Moim zadaniem będzie wyprowadzanie tych, którzy odpadną z Domu Wielkiego Brata, czyli będę pierwszą osobą, którą zobaczą po otwarciu drzwi. Będę pocieszycielem, porozmawiam z przyjaciółmi i rodzinami. Będę miał przyjemność poznać tych ludzi od drugiej strony - opisuje Jędrzejak.

„Big Brother” codziennie na żywo w TVN7, w każdą niedzielę w TVN

Widzowie Siódemki będą śledzić życie uczestników „Big Brothera” oraz najważniejsze wydarzenia z Domu Wielkiego Brata od poniedziałku do piątku o godz. 20.00. Będzie to główny odcinek reality, który potrwa jedną godzinę. To właśnie w tym paśmie w każdy czwartek na żywo przeprowadzone zostaną Nominacje, podczas których mieszkańcy wskażą uczestników zagrożonych odejściem z programu. To widzowie wybiorą osobę, która w niedzielny wieczór zakończy przygodę z reality-show. O godz. 23.15 kanał pokaże „Big Brothera Nocą”.

W sobotni wieczór TVN7 wyemituje aż dwa odcinki na żywo: „Big Brother Raport” (godz. 20.00) oraz „Big Brother Nocą+” (godz. 23.10). Podczas „Raportu” goście w studiu przedyskutują, kto z dwójki nominowanych uczestników ma większe szanse na pozostanie w Domu Wielkiego Brata. Zaś w „BB Nocą+” widzowie podejrzą uczestników w intymnych sytuacjach, a Wielki Brat doda swój subiektywny komentarz.

Główną prowadzącą reality jest Agnieszka Woźniak-Starak, która będzie gospodynią niedzielnego odcinka live w prime-time'ie - „Big Brother Arena” (godz. 20.00). Wraz z nią pozostali gospodarze show będą rozmawiać z rodzinami i przyjaciółmi nominowanych oraz połączą się na żywo z uczestnikami. W tym dniu widzowie dowiedzą się, kto z domowników bezpowrotnie opuści Dom Wielkiego Brata.

Ponadto, w dni powszednie TVN7 szykuje trzy łączenia na żywo z Domem Wielkiego Brata: „Big Brother - Pobudka” (godz. 9.50), „Big Brother - Popołudnie” (godz. 13.35) oraz „Big Brother - Podwieczorek” (godz. 16.40). Wejścia antenowe live potrwają kilka minut i mają zwiększać interakcję widzów z uczestnikami.

Oprócz TVN7 i Player.pl, nowy „Big Brother” trafi też na antenę główną TVN: na niedzielę o 18.00 stacja szykuje godzinny program „Big Brother Tydzień”, w którym podsumowane zostaną najważniejsze wydarzenia tygodnia. Będzie to przegląd wydarzeń ze wszystkich odcinków emitowanych w TVN7: od ostatnich eliminacji, przez zadanie tygodniowe, aż po kolejne nominacje.

Nowy „Big Brother” do 16 czerwca

Mieszkańcy będą wykonywać zadania, podzielone na tzw. tygodnie tematyczne (podobnie jak w pierwszych edycjach „BB” w TVN). Tygodniowe misje będą zaliczane przez Wielkiego Brata. Od współpracy całej grupy oraz kreatywności poszczególnych zawodników zależy zdobycie odpowiednich profitów, np. papierosów.

Dyrektor programowa kanałów TVN7 i TVN Fabuła Katarzyna Mazurkiewicz tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl, że do programu zgłosiło się jak dotąd 15 tys. osób, zainteresowanych zamieszkaniem w domu naszpikowanym kamerami.

- Jesteśmy właśnie na etapie castingów. Zainteresowanie programem przerosło nasze najśmielsze oczekiwania - do tej pory otrzymaliśmy 12 tysięcy zgłoszeń. Od czasu pierwszej edycji minęło 18 lat, wracamy więc do kultowego formatu, wiele się jednak przez ten czas zmieniło - wyjaśnia nam Katarzyna Mazurkiewicz.

W nowej edycji „Big Brothera” producenci postawią mocno na interaktywność. Właśnie na ten aspekt reality zwracali uwagę eksperci, pytani przez portal Wirtualnemedia.pl o potencjał tego formatu we współczesnej telewizji. Katarzyna Mazurkiewicz podkreśla, że interakcje z widzami wpłyną na cały program.

- Żyjemy teraz w dobie internetu i mediów społecznościowych - pytanie jak uczestnicy odnajdą się w sytuacji izolacji? Jak będzie wyglądało prawdziwe życie bez internetowego filtra? Duży wpływ na to, co będzie się działo w Domu Wielkiego Brata, będą mieli widzowie - zaznacza szefowa TVN7 i TVN Fabuła.

„Big Brother” wraca po 11 latach przerwy

Format reality-show „Big Brother” stworzyła firma Endemol w Holandii, jego pierwszą edycję zrealizowano w 1999 roku. W programie pokazywane jest przez całą dobę życie grupy uczestników mieszkających we wspólnym domu i wykonujących polecenia Wielkiego Brata. Ponadto co tydzień lub dwa tygodnie nominują innych uczestników, którzy mają odpaść z rywalizacji. Na osoby z największą liczbą wskazań głosują widzowie, decydując ostatecznie, kto opuści program. W konsekwencji co tydzień zmniejsza się liczba uczestników, w finale pozostają dwie osoby.

Polska wersja „Big Brothera” zadebiutowała w TVN wiosną 2001 roku, był to pierwszy klasyczny reality-show w polskiej telewizji. W latach 2001-2002 stacja pokazała trzy edycje programu. Dwie kolejne - jesienią 2007 i wiosną 2008 roku (w tej ostatniej wystąpili też celebryci) - można było oglądać w TV4.

Polsat wiosną 2001 roku zrealizował podobny reality-show „Dwa światy”, a potem przez kilka lat pokazywał „Bar”.

Największe zainteresowanie wywołała pierwsza polska edycja „Big Brothera”, popularność zdobyło kilkoro jej charakterystycznych uczestników, m.in. zwycięzca Janusz Dzięcioł (został potem posłem), Piotr Gulczyński, Manuela Jabłońska (wtedy Michalak) i Małgorzata Maier (obie prowadziły programy w TVN) oraz Klaudiusz Ševković. Drugą edycję wygrała Marzena Wieczorek, trzecią - Piotr Borucki, czwartą - Jolanta Rutowicz, a piątą - Jarosław Jakimowicz i Janusz Strączek.

„Big Brother” od początku wzbudzał duże kontrowersje, niektórzy (m.in. znani psychologowie i psychoterapeuci) krytykowali go za demoralizowanie i epatowanie prywatnością uczestników. Wiosną 2002 roku KRRiT ukarała TVN 300 tys. grzywny za to, że w odcinkach trzeciej edycji „Big Brothera” emitowanych przed godz. 23 eksponowano przemoc. Na mocy ugody nadawca wpłacił do budżetu państwa 50 tys. zł, 100 tys. zł przekazał Fundacji TVN, natomiast 150 tys. zł umorzono.

W 2017 roku grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam.

Dołącz do dyskusji: Oshee, Kinga Pienińska i Combu lokowane w odcinkach nowego „Big Brothera”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek47g
Będzie oglądanie będzie więcej oglądalność lepsze będzie od TVP nuda i nuda do oglądania
0 0
odpowiedź
User
gość
ja rozumiem bug brother nocą na żywo będą rozmowy ale o czym czy np.; Grażyna ogoliła pusię czy nie ? i co tu mówić
0 0
odpowiedź
User
jb
Chyba po 18 latach, skoro premiera pierwszej edycji miała miejsce w 2001 roku :D
0 0
odpowiedź