Ostryga: Krzysztof Winnik na czele, niezależnie od OS3 multimedia
Krzysztof Winnik objął stanowisko brand managera & social media directora w agencji social mediowej Ostryga. Firma całkowicie uniezależnia się od agencji OS3 multimedia, z której została wydzielona półtora roku temu.
Krzysztof Winnik na czele Ostrygi zastąpił Anitę Wojtaś-Jakubowską, która odeszła z agencji z końcem listopada ub.r. Winnik przez ostatnie trzy lata był managing oraz strategy & interactive directorem w agencjach NuOrder i 6ix Social Media & WoMM, których jest współzałożycielem. Wcześniej był związany m.in. z Nivea Polska i British American Tobacco Polska.
- Będę dążył do tego, aby Ostryga odgrywała coraz większą, a docelowo wiodącą rolę w kształtowaniu polskiego rynku mediów społecznościowych - zapowiada Krzysztof Winnik. - Na początek wzmocnimy działy strategii i client service. Będziemy też walczyć o nowe budżety, konsekwentnie wyznaczać standardy oraz wprowadzać nowe produkty i usługi - opisuje.
Zatrudnienie Krzysztofa Winnika to ostatni etap procesu reorganizacji Ostrygi mającego na celu całkowite uniezależnienie jej od agencji interaktywnej OS3 multimedia, z której została wydzielona w połowie 2010 roku. Obecnie Ostryga ma własną siedzibę i niezależnych klientów (m.in. Play, Hortex, L’Oreal, Hasbro, Ferrero, Pracuj.pl, Platforma Obywatelska, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Toyota Bank Polska), a Marcin Maj, dotychczas managing director agencji, został jej prezesem.
Dołącz do dyskusji: Ostryga: Krzysztof Winnik na czele, niezależnie od OS3 multimedia