„Otwórz i wygraj” w promocji Smakowitej de Luxe
Pod hasłem „Otwórz i wygraj” rusza promocja margaryny Smakowita de Luxe. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała i realizuje agencja Linea Recta Polska.
Trwająca od początku października „Smakowita promocja” wspiera wprowadzoną właśnie do sprzedaży przez Z.T. Kruszwica margarynę Smakowita de Luxe. Akcja jest skierowana do klientów sklepów Makro Cash&Carry, EuroCash, Tradis i Selgros, którzy kupią opakowanie zbiorcze (8 x 450g) tej margaryny. Dołączona do niego zdrapka z dwoma polami daje szansę na wygranie kart paliwowych o wartości 400 zł i samochodu Peugeot Partner Furgon.
Promocję – zaplanowaną do końca listopada – wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny branżowe) i punktach sprzedaży (materiały POS). Za koncepcję i realizację akcji oraz towarzyszących jej działań reklamowych odpowiada agencja Linea Recta Polska.
Dołącz do dyskusji: „Otwórz i wygraj” w promocji Smakowitej de Luxe