Mlekpol promuje mleko Łaciate w Chinach
Chiński gimnastyk Pane Chen Yibing został ambasadorem spółdzielni mleczarskiej Mlekpol z Grajewa. Kampania z udziałem sportowca prowadzona będzie w internecie.
Umowę z chińskim sportowcem podpisano w Pekinie, SM Mlekopl reprezentowali Małgorzata Cebelińska, kierownik handlu zagranicznego i Lech Karendys, dyrektor wydziału handlu. W ceremonii wzięli także udział przedstawiciele polskiej dyplomacji.
Pane Chen Yibing będzie twarzą kampanii promującej mleko Łaciate, które jest sprzedawane na rynku chińskim online. Działania z udziałem sportowca prowadzone będą również w tamtejszych mediach społecznościowych.
- Mleko Łaciate z chińskimi napisami pojawiło się na platformie JD.com we wrześniu 2017. Chen Yibing będzie rzecznikiem mleka Łaciate przez rok, do końca października 2018. Nie wykluczamy przedłużenia tej współpracy – mówi Małgorzata Cebelińska z Mlekpolu.
W chińskiej dystrybucji znajduje się pięć rodzajów Łaciatego, dostosowanego do lokalnych odbiorców – mleko o zawartościach tłuszczu 3,2%, 2% oraz 0% (w pojemności 1 litr), mleko 3,2% w pojemności 0,5 litra oraz 3,5% w pojemności 200ml. Opakowania oznaczone są po chińsku, dystrybucja prowadzona jest również za pośrednictwem platform VIP i Kaola.
Dołącz do dyskusji: Mlekpol promuje mleko Łaciate w Chinach