„Party Like a Lord” w imprezowej kampanii Somersby (wideo)
Pod hasłem „Party Like a Lord” zaczęła się kampania reklamowa piwa Somersby (produkowanego przez Carlsberg Polska), której finałem będzie impreza w Warszawie. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
W ramach kampanii „Party Like a Lord” prowadzony jest konkurs, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę 27 września w Warszawie. W konkursie należy na stronie Somersby.pl wpisać kod z promocyjnego opakowania tego piwa, a następnie korzystając z wirtualnych pocztówek, przekonać, że zasługuje się na tę wejściówkę.
Konkurs potrwa do 19 września, a jego obsługą zajmuje się agencja Lemon Sky JWT.
Akcję wspierają materiały POS oraz 10-sekundowy spot emitowany w telewizji (m.in. w TVN, TVP i Polsacie).
Kreacją reklam zajęła się agencja Lemon Sky JWT, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Party Like a Lord” w imprezowej kampanii Somersby (wideo)