„Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz”, którego wynik spadł po raz pierwszy poniżej 100 tys. egz.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 212 873 egz. W porównaniu do maja 2014 roku była ona niższa o 20,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący zaledwie 2,98 proc. i średni wynik na poziomie 201 807 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się w ciągu roku o 24,01 proc. do 131 610 egz. Stało się tak, mimo że w maju br. jak i w maju ub.r. „Gala” miała po jednym numerze w cenie promocyjnej 0,99 zł.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 29,88 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w maju br. uplasował się na poziomie 98 267 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca czwartego na piąte - ostatnie.
ZKDP |
maj |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
329 046 |
212 940 |
212 873 |
376 008 |
267 130 |
267 063 |
Show |
319 926 |
201 807 |
201 807 |
297 449 |
207 996 |
207 996 |
Gala |
240 827 |
131 660 |
131 610 |
289 426 |
173 238 |
173 188 |
Viva |
183 755 |
104 477 |
104 477 |
240 465 |
135 811 |
135 311 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
167 500 |
98 751 |
98 267 |
219 560 |
140 633 |
140 149 |
W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to aż 161,48 proc. Stało się tak, bo w kwietniu br. magazyn ten nie miał wydania w promocyjnej cenie. Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 9,51 proc., odnotował „Flesz”.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
329 046 |
212 940 |
212 873 |
334 658 |
221 080 |
221 013 |
Show |
319 926 |
201 807 |
201 807 |
314 904 |
203 779 |
203 779 |
Gala |
240 827 |
131 660 |
131 610 |
117 198 |
50 383 |
50 333 |
Viva |
183 755 |
104 477 |
104 477 |
184 281 |
101 308 |
99 654 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
167 500 |
98 751 |
98 267 |
169 778 |
109 079 |
108 595 |
Pismo „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) ostatni raz w cyklu dwutygodniowym ukazało się 16 kwietnia br. jako podwójny numer. Od połowy maja br. magazyn ten jest miesięcznikiem - pierwszym numerem w tym cyklu było wydanie czerwcowe.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”