Pepsi z nowym logo już na sklepowych półkach
Na sklepowe półki w Polsce trafiły napoje Pepsi ze zmienionym,. nowym logo. Opakowania wykorzystują nową identyfikację wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 roku.
Producent (PepsiCo Polska) zapewnia, że już znaczna część asortymentu w sklepach posiada nowe logo.
Nowa grafika Pepsi jest dynamiczna ‒ ma wyróżniać się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i żywą paletą kolorów.
Równolegle, do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie. Nowy branding marki Pepsi jest coraz bardziej widoczny na rynku ‒ nowe logo można zobaczyć na butelkach, puszkach, nalewakach, lodówkach oraz dystrybutorach napoju i we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem.
Dzięki nowej identyfikacji Pepsi ma wyjść naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów.
– W ślad za postępującą dygitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów – powiedziała Ania Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
Nowa grafika ma również pozwolić na jeszcze większą kreatywność w angażowaniu partnerów i konsumentów do interakcji z marką. – Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. ‒ dodała Ania Piekarska.
Pepsi Max zmieniła nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, na którym wprowadzono zmiany. Globalnie proces ten zakończy się w bieżącym roku.
Dołącz do dyskusji: Pepsi z nowym logo już na sklepowych półkach