Pepsi z muzycznym projektem "Taste The Beat"
PepsiCo rusza z platformą muzyczną Pepsi Taste The Beat, w ramach której powstaną cztery teledyski z nietypowymi połączeniami muzycznymi. Projekt został stworzony przez Warner Music Poland oraz Ewenement Brand Experience Workshop.
„Tam gdzie Wy” to pierwszy z czterech singli, które powstaną w ramach projektu "Pepsi Taste The Beat". Zakłada on nietypowe połączenia muzyczne, które zaskakująco i ponadgatunkowo wpiszą się w tytułowe hasło. Cztery utwory złożą się na spójny, zaskakujący klimat muzyczny.
– O wyjątkowości projektu świadczy autentycznie wpisujący się w świat i DNA marki Pepsi teledysk, który wyłamuje się stereotypom. Za sprawą energii, pozytywnych emocji i pasji wszystkich zaangażowanych artystów idealnie oddaje ducha Pepsi – tłumaczy Maria Skurewicz z Pepsi.
"Pepsi Taste The Beat" uzupełni digitalowa platforma kontentowa.
Za produkcję singli odpowiadać będzie producent muzyczny Sir Mich. Za produkcję wszystkich teledysków odpowiadać będzie Papaya Films.
Koncepcję platformy wspólnie Warner Music Poland oraz Ewenement Brand Experience Workshop, które wspólnie z BBDO tworzy kreacje platformy. Za część komunikacyjną odpowiadają OMD Media Direction oraz BBDO.
Dołącz do dyskusji: Pepsi z muzycznym projektem "Taste The Beat"