PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama
Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową w internecie, wybierając do tego agencję Firstborn. Obsługą działań w mediach społecznościowych firma zajmie się sama, w ramach uruchomionego właśnie nowego studia contentowego na Manhattanie.
PepsiCo rozpoczęło przetarg na obsługę reklamową w internecie we wrześniu. Liczby i nazw jego uczestników koncern nie podaje. Dotychczas obsługą marketera w tym zakresie zajmowała się agencja Cheil Worldwide należąca do Barbarian Group.
W strukturze tej grupy w ostatnim czasie doszło do poważnych roszad personalnych. Z początkiem września rozstał się nią m.in. Peter Kim, pełniący poprzednio funkcję CEO.
Nowe studio contentowe PepsiCo mieści się na Manhattanie, a jego pracą kieruje Brad Jakeman, prezes koncernu. Studio ma 2,3 tys. m kw. powierzchni, na której zlokalizowane jest m.in. studio nagrań i sala kinowa. Jakeman zakłada, że studio to będzie wykorzystywane nie tylko do produkcji i realizacji działań branded content, ale również szerszych projektów realizowanych przez wytwórnie filmowe czy wydawców internetowych.
Agencja Firstborn już wcześniej pracowała dla PepsiCo, w 2009 roku. W ub.r. została zatrudniona do realizacji działań w internecie przy prezydenckiej kampanii Michaela Bloomberga.
Dołącz do dyskusji: PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama