Tylko 160 tys. widzów „Perfect Picture” w Siódemce
Emitowany w Siódemce nowy program „Perfect Picture” oglądało średnio 160 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków nowego programu „Perfect Picture”, wyemitowanych w okresie od 7 października do 25 listopada 2022 roku wyniosła 160 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,27 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 11 listopada. Śledziło ją średnio 224 tys. osób.
„Perfect Picture” to polska wersja brytyjskiego formatu „The Perfect Picture”, który powstał dla ITV. Formuła projektu polega na tym, że osobowości ze świata telewizji, sportu, mody i muzyki rywalizują ze sobą w wyzwaniach, polegających na tym, aby zrobić idealne zdjęcie.
W polskiej wersji show występowało ośmiu uczestników. Byli to: wokalista Łukasz Zagrobelny, aktorka Ada Fijał, aktor Ernest Musiał (znany z serialu „19+”), model Mariusz Jakubowski (uczestnik „Top model 9”), aktorka Laura Breszka („Na Wspólnej”, „Tajemnica zawodowa”), pochodzący z Włoch Matteo Brunetti (finalista „MasterChef 6”), modelka Żaklina Ta Dinh (uczestniczka „Top model 7”) oraz bokserka Katarzyna Dziurska, która została zwyciężczynią programu.
Gospodynią „Perfect Picture” była Patricia Kazadi.
Dołącz do dyskusji: Tylko 160 tys. widzów „Perfect Picture” w Siódemce