SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Perfekcja smaku od pokoleń” reklamuje kiełbasę Olewnik (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa kiełbasy Sucha Krakowska marki Olewnik prowadzona pod hasłem „Perfekcja smaku od pokoleń”. Strategię i kreację akcji firma ZM Olewnik przygotowała wspólnie z agencjami Saatchi & Saatchi Poland i XRS.

Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Reklamy mają przedstawić ZM Olewnik jako rodzinną firmę z  tradycjami, w której receptury i pasja przyrządzania przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności kiełbasy Sucha Krakowska do skali ogólnopolskiej.

Akcja obejmuje telewizję (spot i billboard sponsorski m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV), prasę, internet (m.in. serwisy społecznościowe i blogi) oraz sklepy (ekspozycja produktu, materiały POS, akcje samplingowe). Potrwa do końca września.

Kreację i strategię kampanii firma ZM Olewnik przygotowała razem z agencją reklamową Saatchi & Saatchi Poland. Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS.

Dołącz do dyskusji: „Perfekcja smaku od pokoleń” reklamuje kiełbasę Olewnik (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl