PHD przejmuje obsługę mediową Ubera od EssenceMediacom
Firma przewozów osobowych Uber zakończyła przetarg mediowy. W Polsce obsługę swojego budżetu powierzyła agencji PHD - ustalił nieoficjalnie serwis Wirtualnemedia.pl.
Uber pod koniec września br. zakończył globalny przetarg na obsługę mediową. Zdecydował wówczas o wyborze grupy Omnicom Media Group.
W wyniku tego rozstrzygnięcia przewoźnik powierzył obsługę mediową w Polsce agencji mediowej PHD. Jest to równoznaczne z zakończeniem współpracy z EssenceMediacom (GroupM/WPP).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
PHD odpowiada za kompleksową obsługę mediową, w tym również za planowanie i zakup mediów, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Dotyczy to zarówno marki Uber, jak i Uber Eats.
Dołącz do dyskusji: PHD przejmuje obsługę mediową Ubera od EssenceMediacom