PIAP: słowa Witolda Waszczykowskiego o gadżetach promocyjnych krzywdzą branżę reklamową
- Pragniemy zapewnić Szanownego Pana Ministra, że upominek reklamowy z logo to bardzo atrakcyjny i efektywny kosztowo nośnik reklamy. Sposób, w jaki Pan Minister zaprezentował upominek reklamowy podczas wystąpienia w Sejmie 11 maja br. krzywdzi branżę reklamową - napisała Polska Izba Artykułów Promocyjnych do ministra spraw zagranicznych Witolda Waszczykowskiego.
W środę 11 maja Witold Waszczykowski, minister spraw zagranicznych podczas swojego wystąpienia w Sejmie wytykał błędy wcześniejszej polityki promocyjnej Polski. Podsumował m.in. działania poprzedniej partii rządzącej, krytykując m.in. inwestycje w upominki promocyjne. Pokazał bączka, który miał być jednym z narzędzi promocji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Krytykował też ekologiczne ołówki z logotypem polskiej prezydencji przedstawiającym kolorowe, skierowane w górę strzałki.
Na wystąpienie Witolda Waszczykowskiego zareagowała Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) zrzeszająca ponad 160 firm z branży upominków reklamowych. W poniedziałek wystosowała do niego oficjalny list w tej sprawie. Zwróciła uwagę m.in. na efektywność upominków reklamowych w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i marek, powołując się na przeprowadzone w ub.r. badania.
PIAP swoją interwencją chce zwrócić uwagę na negatywny dla całej branży wydźwięk wystąpienia, który może mieć wpływ na popyt na produkty promocyjne. Izba w swoim piśmie zaakcentowała także fakt, że na kwestionowaną przez Ministra jakość gadżetów, często ma wpływ kryterium ceny podczas przetargów oraz krótkie terminy realizacji zamówień.
Dołącz do dyskusji: PIAP: słowa Witolda Waszczykowskiego o gadżetach promocyjnych krzywdzą branżę reklamową
jakbyś dostał upominek od Porsche to byłoby super i już nie tak śmiesznie, prawda?