SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Piekielny hotel” traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z Polsatem i TVP1

Program „Piekielny hotel”, który prowadzi Małgorzata Rozenek, po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,56 mln osób. TVN w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku oraz drugie w grupie komercyjnej.

Reality-show „Piekielny hotel” emitowany jest na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 15 marca br. Wyemitowane dotąd trzy pierwsze odcinki nowego formatu śledziło średnio 1,56 mln widzów. Przełożyło się to na 10,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,81 mln osób, drugi - 1,56 mln, trzeci - już tylko 1,29 mln. Trzeci odcinek był co prawda emitowany gdy na dworze było jaśniej (w związku ze zmianą czasu), ale zanotował też najniższy udział w rynku (9,24 proc.).

TVN wiosną ub.r. w niedzielnym paśmie o godz. 18.00 emitował program „Ugotowani”, który cieszył się większą popularnością od „Piekielnego hotelu". Pięć pierwszych jego odcinków oglądało średnio 2,08 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 14,82 proc. i 18,59 proc. udziału (zobacz te dane).

Trzy topowe odcinki

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

15-03-2015

17:59:27

1 807 510

12,39%

22-03-2015

17:59:21

1 568 654

10,80%

29-03-2015

17:59:21

1 285 007

9,24%

Średnio:

1 555 317

10,84%

TVN w czasie emisji „Piekielnego hotelu” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas reality-show „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”, co przekłada się na 16,80 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Jedynka (powtórki „Strażaków” i muzyczny teleturniej „Jaka to melodia?”; 14,66 proc.). Najgorzej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada Dwójka (gł. „Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,33 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi za Polsatem, a dalej plasują się: TVP1 i TVP2.

Oglądalność konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 408 705

16,80%

19,52%

TVP1

2 103 165

14,66%

8,67%

TVN - Piekielny hotel

1 555 317

10,84%

16,14%

TVP2

1 481 381

10,33%

6,16%

W programie „Piekielny hotel” Małgorzata Rozenek przeprowadza metamorfozy podupadających hoteli, pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych. Format produkuje firma Golden Media Polska (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Piekielny hotel” traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z Polsatem i TVP1

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
No i o. Tak się kończy inwestowanie w celebrytów.
0 0
odpowiedź
User
ekspert
koszmar jakich mało
0 0
odpowiedź
User
DL
Tak, to na pewno przyczyna, że "na dworze było jaśniej"...
0 0
odpowiedź