Pierwsze pismo dla rowerzystów
W marcu na rynku pojawi się miesięcznik "Rowertour", który będziepierwszym pismem turystycznym w Polsce o tematyce rowerowejskierowanym do wszystkich uprawiających ten sport. Magazyn ukażesię nakładem Domu Wydawniczego Kruszona.
Tytuł ma na celu m.in. promowanie aktywnego stylu życia iwspieranie inicjatyw prowadzących do poprawy infrastruktury dlarowerzystów.
Znajdą się w nim relacje z wielkich wypraw rowerowych oraz opisykrótkich wycieczek na weekend. "Rowertour" ma także przybliżaćzwyczaje i kulturę rowerową różnych krajów i miast. Poza tym wmagazynie czytelnicy znajdą informacje o nowościach sprzętowych,porady, jaki sprzęt wybrać i jak sobie radzić z drobnymiusterkami.
Pismo liczyć będzie 84 strony i kosztować 7,80 zł. Nakładpierwszych wydań wyniesie 30 tys. egzemplarzy, a docelowa sprzedażto od 12 do 15 tys. egz. Miesięcznik poza punktami sprzedaży prasyma być dystrybuowany w przyszłości także w sklepach turystycznych irowerowych oraz na imprezach związanych z tym sportem.
Redaktor naczelną "Rowertouru" została Izabela Dachtera, którawcześniej pracowała w "Głosie Wielkopolskim", m.in. jako wydawcawydań piątkowych i nadzorująca magazyn "Dziewczyna i chłopak".Makietę miesięcznika przygotowała Zofia Komorowska, dyrektorartystyczna wydawnictwa.
Kampania promocyjna pisma już ruszyła i obejmuje prasę ("Shape","Podróże", "n.p.m.";), lokalne rozgłośnie radiowe oraz mailingi ikampanie banerowe w serwisach rowerwoych. Realizowana jest takżepromocja sprzedaży w sieciach Inmedio i Tabac.
Dom Wydawniczy Kruszona poza "Rowertourem" wydaje obecniemiesięcznik "n.p.m." poświęcony turystyce górskiej.
Dołącz do dyskusji: Pierwsze pismo dla rowerzystów