SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piłkarska „flaga radości” w kampanii Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła promocję „Flaga radości”, w której można umieścić swoje zdjęcie na fladze prezentowanej w czasie meczu otwarcia piłkarskich mistrzostw świata Brazylia 2014. W Polsce za realizację akcji odpowiada agencja Next.

Wszyscy zainteresowani mogą przesyłać swoje zdjęcia przeznaczone na piłkarską flagę kilkoma metodami: udostępniając je na facebookowym fanpage‘u Coca-Coli z hashtagiem #flagaradosci, na Twitterze z hashtagiem #flagaradosci i znacznikiem @CocaCola, na Instagramie z hashtagiem #flagaradosci albo wysyłając je na adres flagaradosci@coca-cola.com.

Zdjęcia można przesyłać do 10 maja. Wybrane fotografie zostaną umieszczone na fladze zaprojektowanej przez artystów street-artowych, która zostanie zaprezentowana podczas meczu inaugurującego tegoroczne mistrzostwa świata w Brazylii. Pozostałe zdjęcia znajdą się na interaktywnej fladze dostępnej w serwisie fwc2014.coca-cola.pl.

Coca-Cola jest jednym z głównych sponsorów mistrzostw.

Akcja jest reklamowana w internecie, przede wszystkim na portalach społecznościowych. W Polsce za adaptację reklam i prowadzenie działań odpowiada agencja Next.

Dołącz do dyskusji: Piłkarska „flaga radości” w kampanii Coca-Coli (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl