Piotr Dziurzyński dyrektorem sprzedaży w Webcon
Krakowska spółka dostarczająca systemy elektronicznego obiegu dokumentów i technologii low-code, zatrudniła nowego dyrektora sprzedaży. Został nim Piotr Dziurzyński, który będzie odpowiadał za rozwój działań handlowych na rodzimym rynku.
Piotr Dziurzyński wnosi do Webcon ponad 22-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Przez kilkanaście lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w sektorze usług krakowskiego Comarchu, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę handlową z największymi polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami.
W Webcon Dziurzyński będzie odpowiedzialny za wzmacnianie pozycji firmy oraz jej dalszy dynamiczny rozwój na rynku polskim. Stanie na czele zespołów odpowiadających za sprzedaż bezpośrednią, kanał partnerski oraz współpracę z kluczowymi klientami. Jego zadaniem będzie również rozbudowa zespołu sprzedaży.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Ostatnie miesiące to szereg bardzo istotnych zmian w Webcon, najważniejszą z nich jest inwestycja funduszu MCI. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Piotr dołącza do zespołu właśnie w takim momencie, aby współtworzyć nowy rozdział rozwoju firmy. Wyzwania są duże, bo jako lider w swojej kategorii rozwiązań na rodzimym rynku stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Jestem natomiast przekonany, że bogate doświadczenie Piotra w budowaniu zespołów i strategii sprzedaży będzie cennym wsparciem dla realizacji naszych ambitnych celów – podkreśla Łukasz Wróbel, wiceprezes Webcon.
Dołącz do dyskusji: Piotr Dziurzyński dyrektorem sprzedaży w Webcon