SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Należyty: z Trefla Gdańsk na szefa marketingu Runmageddonu

Piotr Należyty, zajmujący wcześniej stanowiska kierownicze w klubach sportowych, został dyrektorem ds. marketingu w Runmageddonie. Będzie odpowiedzialny za rozwój departamentu i bieżące zarządzanie działami komunikacji digitalowej, public relations, biurem obsługi klienta, współpracy z klubami oraz zespołem kreatywnym.

Piotr NależytyPiotr Należyty

W Runmageddonie Piotr Należyty będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu. Departament marketingu jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita. Drugim jest departament sprzedaży, w skład którego wchodzą działy: sponsoringu, współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz nowych projektów biznesowych.

Piotr Należyty poprzednio przez blisko cztery lata, zajmował stanowisko prezesa zarządu klubu siatkarskiego Trefl Gdańsk. W trakcie pracy dla Trefla Gdańsk, Należyty był odpowiedzialny za kompleksową przebudowę organizacji i wytyczenie nowej strategii rozwoju spółki.

Wcześniej odpowiadał za sponsoring w klubie piłkarskim Wisła Kraków i zarządzał działem marketingu i komunikacji w Piaście Gliwice. Uczestniczył także w licznych konferencjach i spotkaniach branżowych marketingu sportowego.

Dołącz do dyskusji: Piotr Należyty: z Trefla Gdańsk na szefa marketingu Runmageddonu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl