Piotr Należyty: z Trefla Gdańsk na szefa marketingu Runmageddonu
Piotr Należyty, zajmujący wcześniej stanowiska kierownicze w klubach sportowych, został dyrektorem ds. marketingu w Runmageddonie. Będzie odpowiedzialny za rozwój departamentu i bieżące zarządzanie działami komunikacji digitalowej, public relations, biurem obsługi klienta, współpracy z klubami oraz zespołem kreatywnym.
W Runmageddonie Piotr Należyty będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu. Departament marketingu jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita. Drugim jest departament sprzedaży, w skład którego wchodzą działy: sponsoringu, współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz nowych projektów biznesowych.
Piotr Należyty poprzednio przez blisko cztery lata, zajmował stanowisko prezesa zarządu klubu siatkarskiego Trefl Gdańsk. W trakcie pracy dla Trefla Gdańsk, Należyty był odpowiedzialny za kompleksową przebudowę organizacji i wytyczenie nowej strategii rozwoju spółki.
Wcześniej odpowiadał za sponsoring w klubie piłkarskim Wisła Kraków i zarządzał działem marketingu i komunikacji w Piaście Gliwice. Uczestniczył także w licznych konferencjach i spotkaniach branżowych marketingu sportowego.
Dołącz do dyskusji: Piotr Należyty: z Trefla Gdańsk na szefa marketingu Runmageddonu