Piwny koncert reklamuje Lech „dla pozytywnie zakręconych” (wideo)
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech (Kompania Piwowarska) wspierającej promocję, w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, OTO Film, Orka, Afekt i MEC.
Nowy spot Lecha pokazuje koncert, podczas którego instrumenty, muzycy i widzowie są dosłownie napędzani piwem tej marki. Kampania wspiera promocję, w ramach której po zarejestrowaniu kodów z opakowań piwa Lech zyskuje się szansę wygrania biletów na koncerty w Browarze Lecha: Myslovitz - 13 lipca, Czesław Śpiewa - 3 sierpnia oraz Hurts - 21 września.
Akcja reklamowa jest prowadzona pod hasłem „Lech. Dla pozytywnie nastrojonych”. Jej celem jest promowanie wizerunku Lecha jako innowacyjnego, nowoczesnego brandu, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta i oferuje im coś wyjątkowego.
Działania reklamowe obejmują telewizję (kanały TVP, Polsatu, TVN, Atmediów i Discovery), radio (Roxy FM, Trójka), prasę („Metro”, „Gazeta Wyborcza Co Jest Grane” i „Hiro”), internet oraz outdoor.
Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Warsaw, wyprodukowało studio OTO Film, a ich posptrodukcją zajęła się firma Orka. Za działania w internecie (w tym w social media) odpowiada agencja John Pitcher, stronę internetową konkursu stworzyła agencja Lemon Sky, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Promocyjne opakowania zaprojektowała agencja Mango Design, materiały POSM przygotowała agencja Afekt, a za streaming z koncertów odpowiada agencja StreamOnline. Natomiast działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Piwny koncert reklamuje Lech „dla pozytywnie zakręconych” (wideo)