SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKN Orlen startuje z nową platformą komunikacyjną kampanią „Kierunek Orlen”

PKN Orlen wystartował z nową platformą marketingowa, spajającą wszystkie marki koncernu. Jej pierwszą odsłoną jest kampania reklamowa „Kierunek Orlen”, przygotowana przez dział marketingu spółki, agencję Publicis, dom mediowy Mullen Lowe Media Hub oraz studio Dobro.

Nowy model komunikacji PKN Orlen wywiedziony został z obserwacji, że konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę.

- PKN Orlen wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę. Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Wdrażana właśnie platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human" (H2H), tak by zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Jej pierwszym elementem jest kampania reklamowa „Kierunek Orlen”.

W spotach, przygotowanych w wersjach dłuższej (45 sek.) oraz krótszej (30 sek.), narrację oparto na potrzebach klientów pozornie nie związanych ze stacją paliw – jak spotkanie ze znajomymi, randka, wycieczka rodzinna, służbowa podróż. „Dla wszystkich i o każdej porze kierunek jest tylko jeden – kierunek Orlen” - słyszymy pod koniec spotu (głosu użyczył aktor Piotr Machalica). Dodatkowo, w końcowych sekundach reklamy mamy element humorystyczny - zielonego stworka przechadzającego się po stacji.

W reklamie wykorzystano utwór  Cold Little Heart”, którego autorem jest Michael Kiwanuka.

W ramach kampanii zaplanowano działania 360 stopni - emisję spotu w telewizji, przekaz w radio, prasie, internecie, na tablicach outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN Orlen.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był obszar marketingu PKN Orlen, agencja Publicis (wybrana w zeszłorocznym przetargu) oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

Dołącz do dyskusji: PKN Orlen startuje z nową platformą komunikacyjną kampanią „Kierunek Orlen”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BernadetaOfs
Pani nie daj się gdy mówią źle czy dobrze to znaczy że żyjesz udowodnij twoim wrogom że jesteś profesjonalna dziennikarką i uodpornili się na ataki ludzi którzy zawarli pakt z diabłem. A tym którzy twierdzą że jesteś za młoda odpowiedź jest jedna , że Mądrość człowieka nie jest zależna od wieku człowieka lecz od daty od Boga.. Co z tego że darmo dostał talent dziennikarski , prawniczy a co z nim zrobili gnębili lokatorów kradli a nawet jedna z nich zamordowali innych doprowadzili do utraty zdrowia i domu. warszawko po hańba i hejkowiczaom . Opłacanym być może wrogów prawnie wybranego w demokratycznych wyborach sejmu .Pani Ewo nie znam pani ale w pani wieku 29 Lat mając czwórkę dzieci pracowałam na wysokim stanowisku i miałam i mam nie zmarnowany talent a gdy źli ludzie atakowali w pracy to udowodniłam swoją kompetencją ,że nie mają nić wspólnego z moją pracą i szłam drogą dobrą dla mojej rodziny czego serdecznie pani życzę bądź silna psychicznie .pozdrawia dziś już babcia berndateta OFs.
odpowiedź
User
orzeł
beznadziejna reklama ORLENU, zielona maskotka przypominająca bakterię z "kibla" w reklamie Domestos, chodzi po sklepie stacji paliw mówiąc "na razie". I to ma być śmieszne, zabawne??? Jaka to wizerunkowa reklama, która kojarzy się z bakterią "gówna", przepraszam za wyrażenie, ale taki jest odbiór tej maskotki, pamiętając reklamę środka chemicznego Domestos, do czyszczenia WC.
Czy narodowy koncern paliwowy musi reklamować bakteria, która kojarzy się z "gównem"??? Nie ma lepszych pomysłów na maskotki??? czy faktycznie ORLEN, to jedno wielkie "shit"??? WSTYD!!!
odpowiedź