Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)
PKN Orlen rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem „Jedzenie na Orlenie", w której promuje ofertę Stop Cafe dostępną na jego stacjach. Akcję przygotowały agencje Red8 i Starcom (Publicis Media).
Celem kampanii jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym.
Reklama przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
- Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach Orlen każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda", którego autorem jest zespół Wiślanie 69 - mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.
Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie video oraz display, a także outdoor w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji Orlen.
Kampania promowana będzie również w kanałach własnych Orlenu, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych.
Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom (Publicis Media). Kampania potrwa do końca sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)