SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)

PKN Orlen rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem ​„Jedzenie na Orlenie", w której promuje ofertę Stop Cafe dostępną na jego stacjach. Akcję przygotowały agencje Red8 i Starcom (Publicis Media).

Celem kampanii jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym.

Reklama przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.

- Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach Orlen każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda", którego autorem jest zespół Wiślanie 69 - mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie video oraz display, a także outdoor w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji Orlen.

Kampania promowana będzie również w kanałach własnych Orlenu, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych.

Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom (Publicis Media). Kampania potrwa do końca sierpnia br.
 

Dołącz do dyskusji: Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
żenująca reklama.
odpowiedź
User
paff
I czas oczekiwania na zapłacenie za paliwo znowu się wydłuży bo Madki będą parówki w bułce zamawiały, albo co gorsza bułę z kotletem.
odpowiedź