PKP Intercity wybiera dom mediowy
PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.
Postępowanie dotyczy obsługi mediowej kampanii reklamowych PKP Intercity.
Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych.
Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.
Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie agencji z tytułu realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty 2 337 000 zł.
PKP Intercity zaznacza, że umowa może zostać faktycznie zrealizowana na kwotę niższą niż wskazana, a wybranemu domowi mediowemu nie będzie przysługiwać prawo dochodzenia od spółki realizacji umowy do pełnej kwoty maksymalnego wynagrodzenia.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 września br.
Wcześniej obsługą mediową kampanii PKP Intercity zajmowała się agencja Mastermind Media wybrana do współpracy w przetargu jesienią 2021 roku.
Aktualne postępowanie koordynować będzie firma audytorska Double Check wybrana przez spółkę w przetargu.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera dom mediowy