SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Strategy Warsaw zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozpoczyna dwuletnią współpracę z Media Strategy Warsaw. Firma ta zajmie się m.in. doradztwem oraz audytem mediowym spółki.

PKP Intercity na przełomie maja i czerwca br. ogłosiło przetarg na usługi doradcze oraz audyt mediowy. Media Strategy Warsaw było jedyną firmą, która złożyła w nim ofertę. Głównym i jedynym kryterium wyboru oferty była cena.

Przewoźnik nie ujawnił, jaką stawkę zaproponowała Media Strategy Warsaw. Będzie współpracować z agencją przez 24 miesiące od podpisania umowy.

Do zadań audytora należeć będzie m.in. doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawionych PKP Intercity przez dom mediowy, bieżąca weryfikacja efektywności kampanii reklamowych, audyt zrealizowanych kampanii (weryfikacja zasięgów, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa itp.) oraz wsparcie przygotowań do przetargu na obsługę mediową, pomoc w wyborze agencji mediowej.

Obsługą reklamową PKP Intercity zajmują się obecnie agencje Publicis Poland i Agencja Warszawa (w internecie), a obsługą mediową Value Media (Group One). Od początku maja przewoźnik promuje się kampanią pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.

Dołącz do dyskusji: Media Strategy Warsaw zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TenCoWie
Klasyka, cena rządzi.
Kolejarze i Kolejarki za parę miesięcy się ockną że i tak nic im to nie daje, kasa wyrzucona w błoto (nawet jeśli zwyczajowo nieduża) - no a ich dane wpadły do poolu i służą mamieniu innych..
Znam tą historię - na szczęście moja ówczesna organizacja (nawet Dz. Zakupów) ogarnęła się już po 3 miesiącach że to nic nie warte
odpowiedź